Pizza Pasar malam

Salam..
Selamat pagi jumaat semua..
Smalam balik2 keje jer..biasa badan penat sgt...
mandi2 terus Zzzzz..

Tidur pun tak lama mane pun dlm 15minit cmtu je..
Sbb nyer ada org kacau..Menci tau...
bukan kacau ape...die beli benda yg kita suka...huhu~
baunya..aduhai..tergoda terus bangun dr tdooo...:)

Tadaaa..smlm khamis ada pasar khamis kat area tempat nieyl tu..
Balik tuh en.husband beli kan pizza pasar malam..
Memula nmpk menarik...Rasa time tuh x tau lagi..
tapi skali makan..peh!!mcm pizza hut pun ada..
tapi lembut gler...sedap laaa...

1 keping jatuh dlm 2.30 cmtuh..
nieyl nyer makan 2 keping...
en.husband 2 keping...huhu~
smlm nieyl makan mushroom Cheese..sedappp..

seindahcerita: kadang2 nak jugak rasa buat sendiri..:P

5 comments:

  1. irra pon rasa nak g makan pizza..hihi

    ReplyDelete
  2. Salam jumaat Nieyl..
    Sedapnya pizza..
    Selamat berpuasa dan menyambut ramadan almubarak.. sempena itu akak memohon kemaafan sekiranya ada komen akak yg mengguris perasaan ye..

    ReplyDelete
  3. nak menguli tepung tu yg x lalu bila nk buat sndiri.hihi.selalu beli roti pita pastu tabur segala mak neka atas nya.. jadi le pizza. kikiki

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...