10 December, 2010

Bendera Jepun..

Actually,ari isnin nie..
Nak berangkat ke PD..(cam jauh jer bunyinyer)
Mana lah x jauh..
Tapi tak syok la..
Baru aku plan nak men kat pandai..

Memang la men kat pandai tu..
Tapi terhad la..
Sbb aku di landa bendera jepun..=(
Mesti tak selesa kan..
Sbb masih awal lagi..

Keseronokan aku terbatas la nampaknyer..
Tapi nak buat mcner kan bukan pinta ku..
Dijadikan begitu..(cewahhh)
Tak ape..akan ku jadikan ianyer keseronokkan..=)
So,kira nyer nanti 5 ari aku x dpt update blog taw..taw..

Mesti aku rasa x best..
Sbb aku nie kan suke membebel..
Hahaha..sehari tak membebel kan sini x sah..
Dont woory..ari jumaat aku naik keje dah..
Insya'allah la..sbb ari khamis tu aku amek cuti..

Bye u all..jumpe lg nanti..=)

2 comments:

  1. selamat bercuti....Fridge magnet PD satu yer......hehehhehe

    ReplyDelete
  2. Cian kte nie...x dpt men air puas2..huhuhu

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)