Bila Mood Rajin

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Hai uolls..selamat pagi...Morning..
Masing² dah bizi buat kerja yea..
happy working semuaaa...

Rasanya dah lama tak tepek gambar makanan dalam blog kan..
Daripada terperam kat dalam hp tu je..
meh tepek kat sini..Tak dapat jamu orang makan pun xpe..
jamu mata aje la ye uollss...hihi..

Bila berdua sangat malas untuk buat bekpes..
sebab en.suami tak makan pagi..
jenis terus makan tengah hari..so, lemak² isteri dah semakin tebal la..haha..
Naik aje cuti raya nie..mood bangun pagi²..untuk masak tu ada..
so, bawak la bekal ke opis...

(sebenarnya kena berjimat sejimat²nya..gaji lambat lagi ooo)

Mentang² last week baru turun dr cameron..haha..
bekalan orang sihat kononnya..haha
Gigih bangun pagi masak speghetti uolls..sampai garam pun terlupa letak..haha..

Siapa pun naik..siapa pun turun..
kita tetap sama jugak kan..=)
so, teruskan kehidupan kita...fokus pada kehidupan kita sendiri =)

-LOVE uolls-

4 comments:

  1. rajin pagi2 masak spageri. sy dah lama tak masak spageti.

    ReplyDelete
  2. Amboi...betul2 rajin ni..Cik Mimie nak buat spagheti pun x terbuat2 lagi :)

    ReplyDelete
  3. Spagetti tuh begitu menggoda...
    Yes.. langkah berjimat cermat itu perlu.. Ada lagi 4 minggu baru gaji.. huhuhu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...