stroller

Salam..
Selamat tengah ari...
mood ke laut arini...
sbb mata kiri ku sgt sakit...
bukan sakit mata...tapi rasa mcm nak tumbuh ketumbit  la...
aduhai...tempat yang same je...
tgh cube mengosok...xnak bagi dia tumbuh..hehe..

mana2 yang ada anak kecik tuh..
meh tgk stroller kat negera omputih nie...
mmg terbaikkk....










Agak2 klu ade kat Malaysia nie..
Silap2 ribu riban nie...kan..yang biasa skrg nie pun..
dah ribu.. :)

seindahcerita: gosok mata sampai lebam..

7 comments:

  1. alahaiii comelnye...agak2 ade ke jual kat malaysia??..

    ReplyDelete
  2. macam² jenis da stroller skrg ni kan... harga jangan cakap la,, kompom beribu... hihihi

    ReplyDelete
  3. hahahha.. stroller yang sedia ade kat pasaran pon dah mencecah riban2.. kalau ade kat sini kene pikir juge banyak kali nak beli ke tak.. hehhehe..

    ReplyDelete
  4. menarik.yg dok ada skrg pon dh cecah ribu riban.ni pon ntah berapa kan.tp mesti best sbb boleh kayuh kan..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...