Official picture Buah Hati ku

Salam..
Hye semua..Hari ini nieyl nak perkenalkan..
buah hati yang hadir dalam hidup nieyl..
walaupun bukan darah daging sendiri..
Ini die anak angkat mama nieyl..
Alhamdulillah..
Tanggal 21 April 2014..
lahirlah seorang putera penghias hidup ku..
nama di beri Tsaqif Niqrees..

semoga tsaqif menjadi anak yg soleh..
membesar dengan sihat kehendaknya..

seindahcerita: mama love u so much..terima kasih hadir dlm hidup mama..

10 comments:

  1. Replies
    1. Cute macam mummy die...tinggi ikut ayah die...

      Delete
  2. Replies
    1. walaupun bukan anak sendiri..tumpang kasih dengan anak org pun...Alhamdulillah..:)

      Delete
  3. Replies
    1. kan...comey kan...supaya nnt dah besar jadi anak yang soleh..:)

      Delete
  4. Somellll sesgttttttt...alhamdulillah..happy for u nieyl...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank akak..doakan kebahagiaan nieyl yea..semoga nieyl pun di kurniakan zuriat yg comey2 mcm qisya...:)

      Delete
  5. alhandulillah.kiranya bby ni ddk dgn akak la skrg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak la..skrg nie die dok ngan mak ayah die..lagipun umah die x jauh sgt...sbb itu mak ayah dia carik pengasuh dekat2 ngan umah nieyl..supaya nieyl rapat n boleh jaga same2...:)

      Delete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...