|popcorn buatan sendiri|

Salam...
selamat pagi..
khamis arini...jumaat akan dtg...
hmm..ari sabtu nie nieyl akan gerak ke Melaka..
tapi x tdo sane pun balik ari aje...hehe~
nak g mandi manda kat wonderland...
hihii~

pagi nie nieyl makan nasik lemak rm1 (kedai mak nieyl)
pastu bawak bekal kuih seri muka.. (kedai mak nieyl)
haha~sebab itu la g keje x bawak satu sen pun...hahaha~jimattt... :P

Semalam pegawai nieyl kasi nieyl popcorn...
die buat sendiri..wah!sedap makan tuh..mcm nak tgk wayang lak...
yela biasa nyer makan popcorn nie time tgk wayang aje...hehehe~
see..warna warni kan....upernyer senang aje nak buat nyer..
nak tahu...google la ye...hehehe~
tapi senang mcner pun...klu malas tuh..mmg x jadi gak kan...
hehehe~

seindahcerita: Syukur Alhamdulillah..smlm dpt gud news dr en.husband.. :)

5 comments:

  1. aku tak leh tgk sri muka, mesti beli!

    ReplyDelete
  2. wahh best le ko nieyl...makan2 semua free...best2....kalo akak pun sure akak rembat nasi lemak tiap2 pagi hihihihihi....tapi ujung2 bulan belanje laa duit belanje tuk mak kan heheeheheheh

    tahniah buat hubby nieyl...

    ReplyDelete
  3. suke mkn kuih seri muka msa zman skolah..suke mkn yg lapis ats@ijau jek..yg pulut..x like ..hihihi

    ReplyDelete
  4. cantiknya popcorn tu..
    ANW salam kenal (",)
    singgah & follow awak
    sudi la singgah tapak saya pulak

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...