|sehari 1 lauk aje|

Salam..
gud morning..
fuhh...nieyl baru je sampai kat opis...
pagi nie kete nieyl wat hal ckit la..
die demam..hihi..
lgsg x larat nak bawak nieyl g keje..
start-start x mo..

Mungkin de masalah kat beteri kot..
so,en.husband kate esok la baru anta g bengkel..
sbb esok die cuti..
biar die uruskan kete tu..

ha,,cter pasal sehari 1 lauk nie...
hihi~nieyl skrg nie msk sehari 1 jenis lauk aje..
hihi~mule2 takut jgk la en.husband nak makan byk lauk..
so,die kate...die lg suke cmtu...~lega~

yela...tgk menu kawan2 sampai 2 3 jenis..
mcm2 kaler ade kan..hihi~

so,sahur pagi nie..
nieyl wat sup ikan merah~
:
:

p/s: wah~kejap jer kan dah 6 ramadhan :)

4 comments:

  1. Bagus idea tu ....elak kan pembaziran...:)

    ReplyDelete
  2. Samalah dgn kak Nurul,satu juga lauk tp mesti ada sayur sekali.

    ReplyDelete
  3. lagi bagus mcm ni nieyl...tak membazir...tapi tu laa mcm umah akak ni tekak ramai...mia nak mkn ni, mija nak mkn tu, papanye nak mkn tu heheeheheheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...