Pulau Mataking dan Pulau Kapalai, Semporna

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Pernah sekali sampai kat sabah nie..
cuma tak tahu pun kat sabah ni ada pulau² yang sangat WOW!

Pulau Mataking



Kata orang kalau dah berada di Pulau Mabul tu jangan lupa untuk singgah di Pulau Mataking ni.
Cuma Kos untuk  perjalanan tu agak  mahal tapi sungguh berbaloi!
........................................................................................................................

Pulau Kapalai



Time pergi Sabah dulu, pergi Pulai Sipadan je..
Rupanya lokasi Pulau Kapalai terletak 15km dari Pulau Sipadan.
kalau tahu la...hmm..memang nak pergi walaupun tak retinak snorkelling nie..haha..

-LOVE uolls-

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

8 comments:

  1. Salam Nieyl.. tq taww singgah & komen di blog kak Alycia ;)

    akak dah 2 kali ke Sabah dan mmg pergi ke pulau Sapi, Pulau Manukan dan lagi 1 apa ntah tak ingat...
    cuma banyak kes penculikan dan kes gempa bumi haritu hasben kata kita hold dulu gi Sabah...

    ReplyDelete
  2. Mia yg duduk kat sabah ni pun blum pernah pegi ke pulau mabul. Tp serius mmg cantik kan.

    ReplyDelete
  3. subhanallah..cantiknya pulau2 tu..:)

    ReplyDelete
  4. banyak pulau kat sabah ni.tapi sayangnya, IbuNoey sebagai penduduk Sabah tak pernah pergi pulau-pulau ni.*sigh*

    ReplyDelete
  5. wuhuuuuuu...saya Pulau Sipadan pon tak sampai ag ..untunglahhh~~

    ReplyDelete
  6. Teringin nya nak pergi cantik sangat air laut tu hehehe...

    ReplyDelete
  7. Waaa.. cantiknya!!
    Nak pi nak pi lah ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...