Dato Siti Nurhaliza - Mikraj Cinta

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Seperti biasa lah kalau ada lagu baru atau muzik video
yang dapat memanah hati ini..
wajib di share bersama uolls...

Ok kali ini lagu Dato Siti Nurhaliza..
Sketsa dalam video klip ni pun menyusuk ke jiwa...
sedih..hampir² menitiskan air mata juga laaa...

So,uolls yang tidak pernah dengar lagi..
belum pernah tengok lagi..
Nah!nieyl share..


Banyak pengajaran yang nak di sampaikan dalam lagu ni..
so,tengok sampai habis okey..

-LOVE uolls-

7 comments:

  1. baru tau lagu ni..hehehe sedap juga!

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum
    singgah ptg
    hari ini bz sangat x sempat nak BW

    ReplyDelete
  3. ni lagu yang hafiz hamidun buat tu ek..

    ReplyDelete
  4. memula sy baca 'mihrab cinta' ek mcm lg afgan je? ;-)

    ReplyDelete
  5. akak suka laguni..intro dia best kann..datok Ct ni bg lagu ape pon semua sedap

    ReplyDelete
  6. aida da dgr lagu ni. tq nieyl.
    kalau suara da sedap, apa lagu pun sedap kita dgr :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...