OST Gerobok Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selamat Petang uolls...
Cuti raya panjang blog pun ikut bercuti..
Masih belum berkesempatan nak cerita pasal raya tahun nie..
tak apa...yang itu kita simpan dlu yea..

Malam minggu yang lepas nie..
uolls berkesempatan tak tengok drama tv3?
GEROBOK RAYA?
Sangat sedih..syahdu..ianya meninggalkan kesan yang sangat besar dlm diri ini..
walaupun diri ini belum di beri rezeki bergelar ibu/mama/mummy/bonda/mak..
naluri hati seorang perempuan amatlah sensitif dan mudah tersentuh...

Selain dari jalan cerita yang sedih...
lagu latar jugak sangat sedih..
dengar berkali²..memang boleh menitis air mata..:(









3 comments:

  1. tapi sayang..nak tahu jugak kesudahan anak angkat diaorang...Lepas tu nak tahu gak..mamat yang bunuh Fatiha tu gila sebab apa..

    ReplyDelete
  2. X tertengok pun... Sempat tengok iklan jer..
    Pastu lupa.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. cerita yang akhirnya ada kesedihan, pada akhirnya barulah pasangan suami isteri ini percaya anaknya dah lama meninggal dunia akibat perbuatan rogol dan bunuh.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...