Keturunan Manja Semua Ni

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Pejam celik pejam celik dah dah 8 bulan usianya...
Tanggal 21 Nov 2014 kelahirannya di nantikan..
Dulu kecik aje..sekarang dah makin gemuk..
nak dukung pun tak boleh lama²..

Nak tengok tak muka dia masa kecik?
meh sini...
Nama dia MIEKA
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Masa kecik² lagi dah perasan dah badan dia gemok..
sebab besar berbanding kucing² biasa..
ni gambar terbaru dia..sori uolls..
mieka sekarang nie tak suka bergambar...
memang payah nak amek gambar diaaa...
( lagak artis la sgt tuuuu)
Malam tadi mieka buat hal...
dalam pukul10.30 cmtu...nieyl nak masuk bilik dia tak kasi...
dia suruh kita duduk / baring sebelah diaa...
sambil usap² kepala diaaa.. adoi...
klu kita bangun,dia marah...amboi..bukan main manja betul!
(mengada²)


Okey kepada yang baru follow blog nie..
nieyl ada 3 ekor kucing..
MIEKA
NIEKI
PACTY
NIEKI ( 3thn lebih )

PATCY ( 3thn lebih )

Setakat ini belum ada plan nak tambah atau kurangkan CAT kat umah...
seindahcerita: 3 gemok..

 

7 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...