Hello...I'm Back

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Selamat pagi semua...
salam 7 ramadhan hari ini...
Ya Allah..rindunya nak berblogging...
4 hari rasa macam 4 tahun je (ahcehcehceh poyo giler)

Alhamdulillah...hari ini hari pertama minggu ni masuk opis...
sebab isnin MC dan semalam EL..sebab tak sihat diperut...
faham² jela klu org ada gastrik nie kan...
Sangat mencabar diri untuk berpuasa ketika gastrik...

yang penting niat kita tu kan..Alhamdulillah...
Setakat ini 7 hari berpuasa..Amin...
Uolss rindu tak? (jgn nak gediks sgt laa)
Nieyl rindu nak BW blog uolls...
Sepanjang bercuti...ramai yang anta komen² kat blog nieyl..
thanks uollsss...sayang uoollsss ketat²..
InsyaÁllah..nanti nieyl terjah blog uollss k...:)

HAPPY WORKING UOLLSSSS..

seindahcerita: esok yang kerja gomen gaji kan..ingat buat perancangan perbelanjaan dengan bijak ye... :)
 

5 comments:

  1. Selamat kembali Nieyl. Betul tu after raya ada 56 hari untuk dpt gaji balik. Kena rancang betul2 :)

    ReplyDelete
  2. Nieyl kena cuba cara kakak. Blended susu dgn kurma jgn tinggal setiap kali sahur supaya perut lebih selesa. Kakak minum susu Omega tapi tak kisah susu apa yg Nieyl minum pun boleh tapi sebaiknya jgn susu manislah... powder milk.

    ReplyDelete
  3. kesiannye ...dugaan terbesar tu untuk nieyl semasa bulan puasa ni

    ReplyDelete
  4. kesian nieyl..harqap dpt bertahan smp sebulan..insyaAllah..amin..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...