Eksperimen Cinta

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Siapa suka baca novel?
nieyl suka baca jugak tapi tak ada koleksi la..
kebanyakkan nyer pinjam pada org yg kaki novel...
so,kali nie novel yang nieyl tgh baca adalah Eksperimen Cinta..

Kali ni novel penulisan Anjell akan di adaptasi ke drama tv pulak..
sbb klu ikut bacaan nieyl novel ni tak berat sangat sampai nak kita berfikir sama..
enjoy je baca novel nie..boleh ketawa..boleh senyum...boleh sedih..
Kali ni gandingan mantap fahrin dan izreen :)
InsyaÁllah akan di tayangkan pada 13 Jun 2015..
Di slot dahlia...Sabtu n ahad jam 7.00 mlm..
 Novel karya Anjell ini diarahkan oleh Emi Suffian, terbitan Zeel Production.



SINPOSIS EKSPERIMEN CINTA 

 Kali pertama bertentang mata, Tengku Aaron Shah sudah mula tertarik
 dengan perwatakan Damia Farisha Razak yg lain daripada perempuan lain di sekelilingnya.
 Sangat tak terduga sikapnya. Tengku Aaron mengugut Damia untuk menerima lamarannya,
 semata-mata hanya untuk eksperimen cinta.
Hakikatnya, perkahwinan itu adalah untuk mengaburi mata
 semua orang terutamanya kembarnya Tengku Andrean yang dianggapnya telah merampas kekasihnya, Seri. Aaron mahu tunjukkan yang dia juga boleh hidup bahagia.
 Kehidupan mereka berubah apabila duduk serumah.
 Cemburu menguatkan rasa hati. Berjauhan membuaikan rasa rindu.
Kehadiran Salmi yangg cuba menuduh Tengku Aaron
 menghamilkannya mengganggu kebahagiaan rumahtangga mereka.
 Bagi Damia,selagi lafaz talaq tidak terucap, selagi itu maruah Aaron akan dijaga.


seindahcerita: Hopefully boleh trending cter ni nanti :)

 

6 comments:

  1. 7 malam lagi.. memang tak dapatlah nak layanzzz..

    ReplyDelete
  2. dulu saya memang kaki novel. tiap kali ada popular buat sale tu mesti tiga empat rembat. sekarang ni dah malas nak baca. satunya sebab sibuk urus anak, duanya jalan cerita semua hampir sama. kawen paksa, mak mentua tak suka, orang buat dajal itu ini. ending bahagia. pfttttt.

    tu yg malas nak baca dah takut kecewa. kalau novel RAM ke ahadiat akasyah ke. memang nak baca lagi dan lagi hihihi

    ReplyDelete
  3. oic. mcm ada tgk iklan dia kat tv...
    fahrin ahmad ~ ensem :)

    ReplyDelete
  4. ohh?! citer ni adaptasi dr novel ke..br tau..hihi..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...