Foto Raya Part II

Salam...
Selamat Pagi..
Selamat hari Raya..
masih di bulan raya kan...
Sebelum gambar-gambar nie terkubur dlm hp nie..
baik tepek kat sini..

Seperti tahun2 sudah..
sesi bergambar tidak ketinggalan..
walaupun ayah dah rushing nak g keje..
tu lah kan..klu dah kena keje di hari raya..
Sabor aje laaa...

klu tengok gambar nie warna warni kan..
mcm biasa la warna ikut keluarga masing2..
so far,tahun nie warna setiap keluarga berlainan..
tak ada yg sama mcm tahun lepas..hihi~

free style katanya...ini tak cukup 2 keluarga..
klu tak,mesti lagi riuh..

Ini family kakak..kira kakak sulung la skrg nie..
Selepas arwah kakak sulung tak ada..
kakak nie anak ke - 3

wah!kelas ko kak..hijau tahun nie...
nie family kakak no.2..
anak yang ke-4
Ini pulak family abg..
abg nie anak ke-5 dlm family..
tahun nie tema merah mak ngah..:)
Dah 2 tahun abg beraya dgn anak2..
Single..:)
Abg anak ke -6 dlm family..

huhu~ini pulak family kecil ku..
sudah 2 tahun berdua...
Insya'Allah sentiasa berdoa..mengharap..
tahun depan bertiga..Aminnn..
nieyl anak ke-8

si bongsu yang tiap2 tahun mengharap..
dapat terus berhari raya ngan mak ayah...
Alhamdulillah..tahun nie rezeki dia..
dapat beraya ngan family..
adik anak ke-9 dalam family..

Dlm gambar ada 2 family yg tak ada..
abg no.2 ngan abg no.7..
masing-masing beraya di kampung isteri di Pahang..

Setiap tahun menantikan detik2 berkumpul bersama keluarga tersayang..
dan tiap2 tahun jugak la bertambah cucu mak ayah..
bertambah anak buah...
Bertambah ahli keluarga...
dan kena tambah duit raya...hihi~

Alhamdulillah..
setakat ini 5 family tinggal berhampiran dengan rumah mak..
abg sulung tinggal di KL..
kakak no.3 tinggal di Petaling Jaya..
Adik bongsu tinggal di Kem kat melaka..

Ok sesi bergambar di pagi raya settel..
nanti up pulak sesi bergambar ketika pergi beraya..:)

seindahcerita: alangkah indahnya jika di takdirkan kita dapat berkumpul semua..

4 comments:

  1. selamat hari rayaaaaa

    skang ni orang snap gambo pakai henpon je kan? senang nak ulang2 tengok huhuh

    ReplyDelete
  2. Meriahnyeeeee...kalerful sgt kaler..suke2..;)

    ReplyDelete
  3. in sha Allah akak sentiase doakan moga ade rezeki nieyl...jgn putus harap dan sentiasa usaha key......

    comel2 pic raya nieyl...seronok bile kumpul ramai2 mcm nie...sian abah nieyl kene keje gak ye raya2....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...