Editing Picture

Salam..
Selamat Pagi..
Ha..ada yang da menguap ker tuh..hihi~
mentang2 la sejuk nie kan baru pas ujan..hihi~

Oklah skrg nie nieyl tgh edit2 lagi gambar2 pertunangan anak buah nieyl aritu..
nak kate pro sgt tuh xde la..
tapi boleh laaa..nampak la perubahannya..
gambar asal ngan selepas edit..haha~
yg penting x over edit ok..hihi~

Alhamdulillah..2 minggu raya aritu..
Anka buah nieyl selamat bertunang dengan pilihan hati..
Insya'Allah bulan 3 tahun depan bersatu..
Jodoh di usia muda seperti mak dia jugak..:)

seindahcerita: Agak2 kalau nieyl dapat mak tiri satu lagi ok tak..:P

5 comments:

  1. Alhamduillah.. moga penyatuan sebagai pasangan sah akan terlaksana.

    ps: tak salah jika itu yg terbaik. Bapak kakak pun menikah atas restu anak-anak setelah tinggal bersendirian. Itu lebih membahagiakan dia dan pasangannya (tapi kini pun tinggal sendiri balik bila makcik kakak meninggal dunia.)

    ReplyDelete
  2. rajinnye nieyl edit..kalau akak just letak watermark je..hehe..

    ReplyDelete
  3. rajin tu edit mengedit. tapi puas kan..

    ReplyDelete
  4. oooo nieyl pandai gune photoshop yeak....wahhhh syok le gitu.... yg penting tak over sgt editnye kan nieyl...nanti share le kat blog nieyl...leh akak cuti matoo nanti...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...