| lega...baju raya dah tempah |

Salam...
selamat pagi..
pepagi selepas gaji seperti biasa la...
hihihi~membayor hutang dgn TM, TNB dan ASTRO..
dgn SYABAS sye x hutang ye...hihihi~
sbb amount kegunaan 6.00..
Jumlah perlu dia bayar rm0.00..
Alhamdulillah..hihihi~

Malam tadi gagah kan diri pegi crik kedai jahit..
yela..wlaupun raya bulan 8 nanti...
kat kedai da penuh ngan baju...
nieyl tempah semalam pun..|
Hujung bulan 6 baru siap..n leh amek..
nampak x tuh..
kalau lewat lagi anta..silap2..seminggu nak raya baru siap..
x rela la...

seindahcerita: Masa berlalu ngan pantas sekali..

9 comments:

  1. tahun ini hampa x dpt pkai baju raya...:(

    ReplyDelete
  2. kena tempah awal2.
    saya beli yg siap je kot..

    ReplyDelete
  3. da siap tempah?kita baru nak carik kain..

    ReplyDelete
  4. tahun ni sy tak amik kisah psl baju ry sbb masa ry nnti bdn tgh mengembang dgn jayanya..hehe

    ReplyDelete
  5. lum cari kain lg..tkthu tema apa plk thun ni.

    ReplyDelete
  6. baguslah dh buat persiapan awal2 ni

    ReplyDelete
  7. kt rumah pun ada baju tak hantar tempah lg. tp biasa baju raya i beli dh siap je.

    lama u tak dtg blog i :(

    ReplyDelete
  8. smlam tgk kain cantik2.. tetiba nak jugak tempah..hhihi

    beli kain pos blik kg...murah sikit.puas hati bila pakai

    ReplyDelete
  9. macam mak saya sememangnya menjait..kadang2 kitorng ni 1 family pun tak pkai baju raya..hehehe
    dah lali dah kadang tu..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...