|salam takziah kawan ku|

Salam...
nieyl baru dapat berita..
yang kawan rapat nieyl baru kehilangan baby..
yang masih dalam perut..:(

ketika kandungan nyer dah cukup matang..
hanya tinggal masa sahaja..
walau bagaimanapun..
Allah lebih menyayangi nyer..
telah pergi sebelum sempat melihat dunia...

menurut doktor..
ketika dalam perut ari jumaat lepas..
baby dah xde pergerakan..
ari sabtu pegi ..
doktor sahkan baby telah meninggal dunia...

semoga kawan nieyl..
bersabar dgn dugaan nie..
same2 kite doakan tok kawan nieyl yea..:(

seindahcerita:semoga Allah beri rezeki yang lain pada nyer..

2 comments:

  1. ya allah moga kawan nieyl tu kuat semangat, kawan merangkap jiran kat kg sy pun anaknya meninggaldunia dalam perut dah cukup bulan masa pertama syawal baru ni... syahdu sgt...

    ReplyDelete
  2. salam takziah juga, moga rakan tu bertabah ye!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...