|Insya'Allah...tahun nie nak solat terakhir sampai akhir ramadhan|

Saam selasa..
selasa sudah!hihi...
cepat lah jumaat dtg...
bkn ape...jumaat en.husband cuti..
blh la buka sesama...
skrg nie ahad-khamis nieyl kena buka puasa sensorang...

tahun nie merupakan tahun pertama..
bergelar isteri..
bergelar menantu..
jadi,semangat dan wawasan baru dlm hidup mesti ade kan..
hehe..

so,tahun nie en.husband kate kalau boleh tahun nie..ari2 kte pegi terawih..
xpe klu mampu buat 8 rakaat..
tapi pegi la ari-ari...
Insya'Allah...semoga tahun nie memberi seribu makna dlm hidup ku..

smlm merupakan ari yg ke-3 kite puasa..
dan ari ke-4 kite terawih kan..
wah!smlm rasa nyer lebih lame dr biasa...
mmg terasa sakit jugak berdiri lelama nie...
  
sbb kat tempat nieyl tuh...
mereka nak abis kan 30 juzuk dlm 30 ramadhan nie...
jadi bacaan nyer sgt panjang...
Cian kat mak-mak cik yg dah berusia tuh..:)

u all punyer tempat lak mcner yea?

p/s:ngantok nyer la...pepagi...


5 comments:

  1. Bestnya....syah tak merasa dengan 2 heroin ni ...tunggu besar siket br angkut 2 dua g semayang sesame....

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan..akak ni tak berkesempatan nak ke surau bertarawih,sbb anak masih kecil lg..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...