|walaupun sedang Syaaban|

salam..
Selamat Pagi kengkawan semua...
Arini ari ke-2 berpuasa..
Alhamdulillah...tinggal 4 ari saje lg...
pastu leh raya dah...hehe..

Pagi nie keje xde sgt..
orang kat opis nie pun ade yg bizi tok perhimpunan bulanan ptg nie..
ade yg g kursus..
Aku dok kat tempat diam2...hehehe

Ramadhan pun dah on the way dah nie..
mula otak nie pk persiapan syawal..
yg penting adalah..
sbelum raya nie nak carik guna meja makan..
bcoz ruang tamu umah ku tuh luas...
betul cume de kabinet tv ngan sofa L jer..
En.husband kate tgk bajet bulan depan..
klu de...kite beli..hehe..
xnak beli mahal2 pun..
Dapat yg 4 kerusi pun dah kira ok dah kan...
sbb duduk berdua aje..
nak letak lauk pun senang...:)


p/s: hopefully tercapai lah hasrat ku nak beli meja makan..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...