|hello...i dah married ok|

Salam...
Selamat pagi...
Sarapan ape pagi nie?
Aku arini baru dpt bekpes ngan en.husband..
bcoz die off day arini..
klu x,xde peluang langsung nak bekpes sesama..
yela..keje shift mcm tuh la...:)

Pagi nie mcm bengang ckit lah..
biase la kan klu nak kuar umah ke..
nak g keje ke..
suami isteri mesti la salam menyalam,kiss pipi ngan dahi kan...
aleh2 pagi td...dlm kete aku nak turun g opis..
de lak someone nie..
usia dlm 50thn cmtu la..
dok pandang sinis kan aku lak...
duduk 1 bangunan ngan aku..
tapi aku x kenal pun maybe aras lain kot..

Pandang mcm aku x kwen lagi...
muke aku nie mmg x cm org dah kwen kot kan...
haha~
Ape2 pun...aku dah kwen la...
nnt aku gantung kat leher nie kad nikah aku yea...


p/s:manusia nie biase la kan...suka menilai dr pandangan pertama..:)


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...