|Pertama kali dlm hidup|

kejadian nie berlaku pada ari ahad..
10/7/2011 jam 10.30
Mase tu,bru lepas sarapan..
n aku kuar nak g pekan..
beli alas meja tok mak aku..

Mase on the way kat kg aku tu..
Aku ngan anak buah aku (20thn)..
aku ternampak 2 ekor anak anjing yg sgt la comel..
1 tu kering...leh berjalan..
Tp yg 1 lg tuh...badan die basah..
mcm kena air...xleh nak bangun..
Aku biar kan jela..
MySpace

n aku terus g pekan..
balik dr pekan tu tetibe teringat kat anak anjing tuh..
so,saje la jln nak g tgk keadaan anak anjing tuh...
Alamak..die tinggal sorg2..
mcm x larat nak jalan..
Mase tu plak nak hujan...

ati x sedap nie..
call ustaz..ustazah...
tanya mcner nak buat..
Sbb klu kucing ke ayam ker...
kita yakin lah nak pegang n tlg..

Alhamdulillah..
Dpt nasihat...kita tolong die...
pegang pun ngan alas...
lepak dlm kotak...
Bwk balik sbb nak hujan lebat..
Letak kat luar umah kasi die makan..

lps tu,ptg tu letak balik anak anjing tu kat tempat td...
MySpace
bru la tenang...smlm anak buah aku g tgk..
Die dah de kawan baru...
Alhamdulillah..wlaupun anjing itu haram bagi kita..
islam tu x menghalang kita untuk menolong..
yg pntg,jaga yg haram nyer...
mane yg blh..mane yg x blh...=)

itulah cter aku..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...