06 July, 2011

|kemestian bertambah|

Memang menjadi kemestian..
Setiap kali aku on pc..
kat umah ataupun kat opis..
Benda2 nie mesti ade kat deskop aku..
blog sentiasa on,wlaupun pun x update n3..
Sbb akan bace n3 blogger len yg update..
Facebook pun same gak..
Sentiasa on wlaupun x aktif..
saje je ngada2 on...
Klu tgh2 tension wat keje..
Singgah jap...cuci mata...
Gmail plak,sbb aku suke berurusan guna kan gmail..
Sbb cpt..mudah...
Email masuk pun x lmbt..

Yahoo nie sbb aku nak delete sume email dr fb..
kdg2 tu smpai full..
Sume dr fb..hihi..
Smbil tu suke email ngan kwan2 gune yahoo...
Nie lak twitter...skrg nie aku makin rajin lak on twitter..
lagi2..bler dpt berkomunikasi ngan artis..
hahaha..ala..bkn artis jer la..
Aku de gak kwn2 yg tweet...
So,skrg lbh kan twitter dr fb..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)