|esok gerak kol5 pagi|

Esok adalah ari bersejarah adik bongsu aku..
Sbb esok die akan tamat latihan tentera darat...
So,esok adalah upacara perbarisan pertauliahan DiRaja KTD 2011..
So,aku ngan family aku akan ke sana tok raikan adik aku..

So,malam nanti agak sibuk ckit..sbb kteorg kena siap2 kan barang makanan..
Sbb esok kena gerak pagi..
abg aku cakap,takut esok jalan jem..
Abg aku Sarjan Tentera darat..
sbb berkemungkinan esok lebih dr 5k pengunjung akan dtg..

Wah!rmai tuh...
Ayah aku siap buat ketupat lg..
Sbb adik aku raya tahun nie x leh balik..
Kena duduk KEm..
Ala...ala...cian adik aku..
First time raya x ngan aku...

Dah lah 6 bulan x jumpe..
Nie xtahu la bape lame lg..
Rindu lak aku..hehe..
tp klu jumpe asyik nak gaduh jer..hahaha
Biase la tuh...adik beradik mmg cmtu kan..huhu...
Oklah..doakan aku g ngan selamat tgk adik aku yea..
bye2..jumpe next n3..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...