30 May, 2011

|Sabah Trip Part II|

X sempat nak update sambungan..
Sbb byk keje kena wat biase la..
Dah cuti lame kan..
Hehe..
Yg penting ari isnin minggu nie..
Aku hepi n ceria..kekeke..

Oklah balik pd cter aku..
Mlm pertama kat Sabah tu..
Auntie ngan ayah aku x kuar..
Dieorg dok dlm bilik jer..
So,kteorg ber5 lah kuar carik mkn..
Time nie angin pantai mmg best..kuat gler..
Ngan my sis kat depan hotel..
Si comey wat muke..
Cute gler..
Time nie da xde mood,sbb nasi goreng daging merah aku jd nasi goreng daging..
Dah tu...lambat gler..org len da abis mkn...makanan aku br smpai..

*********
Ari ke-2 kat Sabah nie..
Kteorg sewa Unser..
tok sehari..
Tempat yg aku g..
Lok Kawi wildlife park..

Kat cnie mcm zoo gak..
Memang gak lah..
Layan gambar k..


Ok..nanti smbg lg yeh..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)