11 May, 2011

|lega ckit ati nie|

Lunch hour td..
Aku kuar..sebab x leh nak tenang lg dah...
sebab pk psl kucing aku sorang tu...
Ape lg...amek kunci kete..
pecut g opis dibah..

n naik kete die g umah aku...
Amekucing aku tu..
Sedih jer muke die...
x sampai ati aku nak tgk die cmtu...

Smpai kawasan diplomatik tu..
masalah sbb carik klinik tu x jumpe...
huhu..da risau dah..
Last2 call org opis yg dok area tu..
akhir nyer jumpe gak...

Sedih nyer...doktor cucuk buntut die sbb nak sukat suhu badan die...
takut demam..tp normal jer...
doktor bg die maka ubat...
bagi die makan...

Doktor pesan..
klu x elok gak..
nnt bawak klinik balik..
masukkan air..dlm badan die...
nie la kali pertama die sakit cmtu..
Sedih...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)