07 March, 2011

|Kenduri kahwin|


Selamat Pagi guys..
Arini isnin kan?(hye ari pun dah x igt ke)
Bkn x igt..mcm pelik jer..
Sbb biase ari isnin nie mood M nie menebal..
Arini tak de plak..hehehe..(bgs2..)

Wah..kebanyakkan blog kwn2 len..
Sume cter psl cuti lepas kan..
Sabtu n ahad..
Aku xde cter yg menanrik cuti last week..

Sebab ari sabtu aku xde g mane2 pun..
Aku cume abis kan mase cuci umah baru jer..
Belum masuk lg..cume cuci dlu..
Bersihkan ape yang patut sebelum pindah..

Ari ahad plak..
Aku kena g 2 kenduri kwen kawan..
Alhamdulillah...wlaupun lewat..
Aku tetap memenuhi hasrat org kwen tau..
Aku datang jugak...
Sbb mak selalu pesan...

"manje,kalau orang kawen..kamu kena pergi..
Selagi kamu boleh pergi,sebab nyer..nanti kamu nak
kawen.."

Next week pun,de kenduri kawen lg..
Hehehe..=) enjoy makan nasik minyak orang kwen~
LAyyaaannnn~~~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)