Tak ngantok lagi...hehehe

Arini aku tak ngantok cm smlm..
Korang nak tahu..
smlm aku rasa ari mengantok sedunia aku la..
Dari pagi sampai petang aku mengantok gler..
Ade lah dekat 30x aku menguap..hehehe

Nie sume gara2..
cter favourite aku la..
Sbb cter tu di tayangkan kol11-12p.m..
So,aku tido kol12..nak bangun kol6..

Cter nie mmg aku ikuti dr session I lagi..
Skrg dah masuk session III..itu kat Hong Kong..
Kat malaysia baru tayang session II..
Seingat aku la..
Session I ditayang kat malaysia tahun 2005..
Session II kat malaysia tahun 2010..
Huhuhu..lame kan nak tunggu..

Lagi la nak session III..
Anak satu dah aku agak nyer..
Aku memamng suke gler cter tu..
Sampai aku tahu cter semua pelakon2 nyer..
hehehe..cter ape?cter nie..

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...