Izinkan ku..


Time kasih sis..
Actually,esok ari konvo my sis kat uitm shah alam..
Selama nie pun,mmg nak sgt pegi..
Sbb aku xberkesempatan lg nak merasainyer sndr..

Walaupun aku rasa aku x akan..
Tapi biar la aku hargai peluang merasainyer di majlis kakak aku..
Tahun nie kakak aku Melur amek ijazah die..
Tahun depan adik aku plak Rhyma..
Akan datang kakak aku sorang lagi Ayu..

Wah..best nyer mereka kan..
Mesti mak ayah dieorg bangga dgn dieorg kan?kan?
Tak apela..Aku memeriahkan lagi majlis tu..
Mesti mak aku marah bler tahu aku g konvo kakak aku tu..

Aku kena tebalkan telinga aku balik nanti..
Mak tak kan faham apa yang aku rasa sebenarnya..
Aku nak sangat sampai tahap tu..
Tp..aku x blh..
Mak..izinkan anak mu g esok yeh..

2 comments:

  1. congrate to ur sis

    seronok konvo dengan famili di sisi

    jom jwb tag me jugak ...

    ReplyDelete
  2. thanks..tp konvo aritu pun,rmai family xdpt nak g...mane yg de jer la..hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...