konvoi Raya Part I

Raya sebulan kan?so...cerita pasal raya pun kena sebulan jugak..
hehehehe...xdela..gurau jer...Kalau ari2 cter yang sama..
Nanti org bosan plak nak baca kan..hehehe..
Jangan risau..entry nieyla sume de gambar insya'Allah..
Sebab nieyla nie bukak seorang yang pandai karang ayat panjang2..
Macam karangan sekolah tu..hehehe..

Korang nak tahu,dah lama tak konvoi ngan kawan2..
Tahun nie,mungkin rezeki la kot..itu pun,thanks yune..bawak aku..
Yela..aku mane la de kete nak gerak sane sini..(impian nak kete sendiri ade)
kalau tak silap,raya ke 7..kteorg konvoi..
Adelah dalam 7 kete gak..

Hari tu memang beraya sakan la..
kalau ikut kan..de 5 6 biji umah jer...
Sekali jalan dekat 16 or 17 biji umah dah..ish3...
Sakan betul la..kteorg gerak dr kol11 pagi..abis kol11.30 malam..
Raya mengalah kan budak2 kecik tol lah kita org nie kan...

Kteorg dtg beraya umah orang pakai serbu jer...
Asal tahu alamat umah..kami sume serbu..hahaha..
Tapi tahun nie raya memang lebih bermakner...
Sebab?yela..dapat jumpe kawan2 lama2...dan lama2...sgt3...
hehehe...jom layan gambar nieyla...








2 comments:

  1. Sakan betol geng anak dara n g berayo yek

    ReplyDelete
  2. auwww...smua aweks2 tue....selamat hari raya aidilfitri.....:)!

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...