22 April, 2019

Jumpa Rakan Blogger

Jumpa Rakan Blogger | Tahun ni baru nieyl join 2 event sekitar Bangi itupun untuk preview buffet ramadhan. Rasa sangat kerdil bila join event untuk pertama kalinya. Tapi buat-buat ok je bila berjumpa dengan orang,dalam hati ini hanya Allah jela yang tahu tau.. Sepanjang 10 tahun menceburi bidang blog ni , ada beberapa rakan blogger yang niey cam mukanya kalau jumpa itupun yang mana nieyl selalu baca blog dieorang.


First time nieyl jumpa Kak Izwa , selalu bertukar komen dalam dunia maya je FB IG dan Blog Alhamdulillah...Ada rezeki , jumpa juga di dunia Nyata.


Kak Jue blogger pertama yang nieyl jumpa di luar dunia maya. Rasanya adaah dalam 3 ke 4 kali jumpa. Termasuk time kenduri adik nieyl kahwin dulu.


Dengan kak linda ni sangat kebetulan, pada hari kejadian memang nieyl nak gerak balik dah dari event time tu tengah tunggu kawan nieyl. Dalam masa yang sama juga berbalas komen dengan kak linda,, tup tup keluar dari dewan makan terus teruja masing-masing dapat jumpa. Sebab memang selalu berbalas komen dekat Blog sahaje...Rezeki kita berjumpa kan kak..


Dikenali sebagai kak anil di kalangan blogger , tapi nieyl pulak kenal kak anil  ni dengan mana sebenar dia..Actually, kak anil dengan nieyl bekerja di jabatan dan bahagian yang sama. Jadi,kami memang kenal antara satu sama lain. 


Adik nieyl yang comel tu pun first time jumpa , sebab kami selalu berwhatsapp sahaja manakala eyza first time juga itupun nieyl tak berapa cam sangat. Nasib adik sally kenalkan..rupanya selalu je komen-komen blog dia...hahahaha...sorry dear...Insya Allah next time kalau selalu jumpa dah boleh cam dah...hihihi

Ada lagi beberapa blogger yang nieyl nampak, jumpa tapi tak sempat  nak snap gambar bersama. Insya Allah kalau ada rezeki lagi, kita jumpa lagi.... dieorang semua nie blogger yang hebat, selalu pergi event...nieyl kadang-kadang tak boleh nak komit dengan event lagi-lagi hari bekerja..So, duduk depan PC jela...hehehe...

6 comments:

  1. Alhamdulillah..berhubung di alam maya..bertemu di alam nyata..rezeki.Syukur sangat-sangat.

    ReplyDelete
  2. Seronok dapat jumpa rakan-rakan blogger nie..

    ReplyDelete
  3. Mesti best kan dapat jumpa berdepan 😊

    ReplyDelete
  4. seronok kat g event bila dpt jumpa rakan2 blogger. kak ana pun x sempat nk selfie hari tu dgn nieyl. insyaAllah jumpa lagi akan dtg.

    ReplyDelete
  5. Oowahhh bestnya dapat jumpa rakan² blogger camtu..

    ReplyDelete
  6. happy dpt jumpa camni kn... tp kita dua x tau la.. jauh kot

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)