12 December, 2018

Baby Gift Hampers by LOVINGLY SIGNED

Baby Gift  Hampers by LOVINGLY SIGNED | Tiada apa yang lebih mengembirakan hati ini bila terima berita kehamilan anak buah dan adik ipar. Hati ni bagaikan diri ini yang disahkan hamil.. Insya'Allah satu hari nanti,doakanya..Bagaikan sejarah berulang kembali , tahun depan nieyl bakal terima kehadiran seorang cucu dan seorang anak buah baru. Yeay!tak sabarnya rasa hati ini menanti si comel ni.

Seperti biasalah kalau ada berita kelahiran sama ada kawan-kawan ataupun sedara mara nieyl pastinya akan mencari hadiah yang istimewa untuk baby-baby ini. Nieyl seacrh jumpa satu website yang menjual baby gift hampers yang sangat cantik iaitu LOVINGLY SIGNED. Tersangat rambang mata korang kalau nak buat pilihan sebab semuanya cantik-cantik belaka.

Apa Dia Lovingly Signed?

Lovingly Signed mengeluarkan produk bayi yang paling cantik dari seluruh dunia, ianya boleh di-personalises barangan tersebut dengan nama pilihan anda, dibungkuskan dengan penuh kasih sayang dalam signature gift boxes dan deliver terus ke pintu anda. From Singapore with Loveee Lovingly Signed membawa bersama teknologi terkini, inovasi dan reka bentuk untuk mencipta hadiah yang paling indah hanya untuk anda, dengan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa untuk dipadankan.

Gift Hampers

Wow!bila klik je website lovingly signed ni rasa terus nak pengsan sebab semua barangan dan hampers dia sangat comel, geram nieyl tengok lagi-lagi warna pink tu. Rasa kalau kaya nak beli semua hampers tu tau. 


PERSONALISED BABY GIRL WELCOME GIFT SET


Set ini mengandungi 3 produk seperti berikut:-

  • Pink Gingham Robe Size: 0-6 months. Fabric: 100% Cotton Towelling. Machine washable at 40 degrees. 
  • Cotton Baby Grow Size: 0-3 months. 100% Cotton. Machine washable at 40 degrees. 
  • Cotton Pink Cellular Blanket Size: 70 x 90cm. Pink Fabric: 100% Cotton. Machine washable at 40 degrees. 
  • Pink JellyCat Bunny Suitable from birth upwards.

BASHFUL BUNNY AND TUTU DELIGHT SET


Set ini mengandungi 3 produk seperti berikut:-

  • Bunny Soft Toy: 30cm, medium. 100% Polyester. 
  • Machine Washable. Suitable from birth onwards. 
  • Vintage Pink Tutu: Sizes: Available 0 - 18 Months. Fabric: 100% Chiffon Frill. 
  • Handwash in warm water. Made in the UK.


HOSPITAL TO HOME



Set ini mengandungi 3 produk seperti berikut:-
  • Soft Grey Cotton Cellular Blanket Size: 70 x 90cm. Fabric: 100% Cotton. 
  • Cream Bunny Comforter Suitable from birth onwards. 
  • Grey Bunny Suitable from birth onwards.

Yang nieyl share ini hanya sebahagian je tau, banyak lagi hampers yang cantik dan comel-comel di website lovingly signed.

Selain dari itu, kita boleh  personalized nama di setiap produk ( dalam 8 - 12 huruf mengikut spesifikasi produk) dan oleh pilih warna untuk nama yang di sulam di atas produk mengikut kesesuaian dan citarasa kita dan yang paling best  setiap produk di bungkus cantik di dalam Signature Lovingly Signed gift box. Best kan?

Cara Membuat Pembayaran dan Penghantaran

Lovingly Signed menawarkan penghantaran percuma di Singapura (4 hingga 5 hari) dan Penghantaran Antarabangsa percuma untuk semua tempahan lebih dari SGD $ 250 (dalam masa 4 - 8 hari). Cara pembayaran  boleh guna Paypal atau Googlepay.




FACEBOOK : Lovingly Signed 
INSTAGRAM : Lovingly Signed 

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)