22 November, 2018

Fattah Amin - Isterimewa [OST Isteri Untuk Disewa] (Official Lyric Video)

Siapa tengok drama Isteri Bukan Untuk Disewa, ini adalah OST drama tersebut. Fattah Amin yang nyanyi, actually lagu ni pada nieyl nampak vokal Fattah makin matang banyak kemajuan dari yang lepas. Dan single kali ni memang best, lagu dan lirik pun sedap didengar..


(1st Verse) Pilihlah aku Pilihlah aku Jadi kekasihmu Akan ku beri Sepenuh kasih ku Hanya kepada mu Tiada yang lain Yg ku mahu hanya kamu Kau wanita misteri pujaan lelaki (Chorus) Engkau yang selalu Yang hadir dalam mimpiku Saat bila aku rindu Lihat wajah mu selalu Akulah lelaki Yang terbaik untuk kamu Tak kan ku persiakan mu Bila kau jadi isteri ku (2nd Verse) Izinkan aku Izinkan aku Temani hidup mu Akan ku beri Sepenuh jiwa ku Hanya kepada mu Tiada yang lain Yg ku mahu hanya kamu Kau wanita misteri pujaan lelaki (Chorus) (Bridge) Kau pemilik separuh jiwaku Yang ku cinta selalu.. (Chorus) (Outro) Ohh Pujaan Hati.. Bila kau jadi milik ku Yang Teristimewa.. Bila kau jadi isteri ku..

2 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)