15 May, 2018

5 sebab kenapa anda perlu mempunyai WD-40® untuk Raya ini!



Bulan Ramadhan akan bermula tidak lama lagi, menandakan sambutan Hari Raya Aidilfitri semakin hampir. Ini juga bermakna tiba masanya untuk memastikan kediaman anda adalah bersih dan bersedia untuk menghadapi musim perayaan besar ini!

Namun, sebelum anda memulakannya, kami mengesyorkan supaya sekurang-kurangnya anda memiliki Produk Pelbagai Guna WD-40®. Kenapa? Nah, terdapat lebih 2,000 sebab mengapa botol biru ini menjadi barangan wajib ada di setiap rumah di seluruh dunia pada masa kini.

Walau bagaimanapun, terdapat banyak sebab mengapa anda perlu memilikinya untuk memudahkan tugasan am. Oleh itu, kami telah memilih secara rawak lima daripada sebab utama yang bermain diminda anda, serta memikirkan tips terbaik untuk membantu anda membersihkan kediaman anda pada musim Raya ini. Antaranya ialah:

Pembersih Noda Kotoran Terbaik:  Terdapat kotoran krayon di dinding anda ataupun kesan kopi di meja ? anda hanya perlu menyembur Produk Pelbagai Guna  WD-40® di atas permukaan yang terkena kotoran terbabit dan gosokkannya dengan kain bersih!



Terbaik untuk mengilatkan kutleri, dekorasi besi/krom: Mengilatkan perkakasan dekorasi atau dapur anda supaya ia kelihatan baru semula hanya semudah dengan sembur dan gosok.



Pakar menanggalkan minyak: Adakah terdapat kesan minyak degil di tempat garaj kereta anda ? Hanya sembur, biarkan untuk beberapa minit dan lap sehingga bersih.


Berfungsi  pada kesan kotoran di permukaan yang sukar dibersihkan: Adakah lantai jubin (dapur, bilik mandi, ruang tamu dan lain-lain) dicemari oleh kesan  kotoran ? Hanya sembur dan kemudian gosok untuk menanggalkan kotoran berkenaan.





Penyingkir gam yang telah kering, berkerak dan  kesan getah: Hanya sembur dan gosokkannya untuk hilangkan kesan yang degil. Jika terdapat kesan lama yang telah lama kering, sembur lebih sedikit dan teruskan gosok sehingga kesan itu luntur serta hilang.

Jelas sekali, anda akan yakin dengan keberkesanan Produk Pelbagai Guna  WD-40® yang sangat berguna sebagai pembantu yang perlu ada di setiap rumah!

Jadi jangan mulakan kerja permbersihan anda tanpa produk ini di tangan. Percayalah, anda akan berterima kasih dengan kami nanti.

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai kelebihan barisan produk WD-40® yang boleh membantu anda, sila layari http://wd40.asia.



1 comment:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)