29 January, 2018

Menjadi Tunangan Orang

Menjadi Tunangan Orang | Minggu ini semua orang tak morning blues lagi-lagi yang kerja di wilayah persekutuan kan. Nieyl minggu ini InsyaÁllah 3 hari , tapi ada ramai yang ambil cuti 2 Feb 2018 sebab dah alang-alang rabu dengan khamis cuti kan. Tapi nieyl simpan cuti sebab tahun ni ada 2 wedding yang melibatkan family nieyl dan percutian keluarga.

Hari sabtu yang lepas, pukul8.30 pagi nieyl dah bergerak ke Petaling Jaya berkumpul di rumah kakak untuk konvoi rombongan meminang dan bertunang anak buah nieyl yang lelaki. Kira ini anak buah kedua nieyl yang akan menamatkan zaman bujang,Alhamdulillah.. Family belah perempuan di Tanjung Malim je, so tak adalah jauh sangat..kiteorang konvoi dalam 10 buah kereta.


Dah lama tak share gambar ootd dekat blog, ini sebelum nak gerak pergi ke Petaling Jaya, sempatlah snap sekeping dua untuk kenangan, sebab baju ni nieyl pakai time adik nieyl kahwin bulan 12 hari tu, so ini kali kedua pakai baru sempat snap..


Ok ini anak buah nieyl yang bertunang sabtu lepas ni, makcik dia lagi rendah Alhamdulillah nieyl dapat juga tengok anak-anak buah yang membesar depan mata ni kahwin dan ada family sendiri. Semoga Allah permudahkan semua urusan dia sehingga ke jinjing pelamin..Amin...

Jangan lupa!



8 comments:

  1. Tinggi lagi anak buah dari mak saudara. Hehe...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...tahniah buat anak buah nieyl, moga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  3. Kenapa owner blog ni terlebih comel?? heheh ^^ btw Hana dah berkurun tak ber'ootd huhu T_T

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. tahniah anak buah nieyl ye

    ReplyDelete
  5. amiin!! alhamdulillah, tahniah nieyl

    ReplyDelete
  6. Terkejut baca tajuk.. ingatkan nieyl mengimbau kenangan lam.. hehehe.. rupanya anak buah nieyl bertunang ye.. semoga dipermudahkan urusan beliau..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)