06 November, 2017

Pertama Kali Merasa Bubur Lambuk

Pertama Kali Merasa Bubur Lambuk | Mesti korang pelik kan kenapa nieyl cakap ini adalah kali pertama nieyl merasa makan bubuk lambuk. Sebenarnya sebelum-sebelum ini nieyl memang tak suka bubur lambuk, sebab yang pertama adalah nasi dia terlalu hancur dan yang keduanya sebab bau rempah yang kuat tu. 

Tapi hari jumaat yang lepas, kawan pejabat ada bawa bubur lambuk dia buat sendiri so, nieyl pun cuba makan, ehh..ehh..sedap lah pula..memang boleh di telan tekak nieyl ni, sebab tak ada bau rempah yang kuat..berselera nieyl makan tau..sampai minta resepi nak buat juga dekat rumah weekend nanti..


3 comments:

  1. akk suka bubur lambuk..asben pula tak suka huhu

    ReplyDelete
  2. sedap pulak tgk bubur lambuk dia.. :)

    ReplyDelete
  3. Bubur lambuk ni memang ada pelbagai edisi dan variasi.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)