Tahun 70-an Version



Tahun 70-an Version | Aplikasi facebook ni macam-macam hal betul, tengok nieyl terjebak juga kononnya nak tengok rupa kalau di tahun 70-an kononnya la..sekali test main-main eh..eh..dah macam rupa mak si sabariah pulak dah..hihihi...Dengan spek matanya,lucu pula tengok..apa-apa pun ini suka-suka je tau...tahun 70-an i tak lahir lagi..hihihihi

2 comments:

  1. Hihihi...kembali ke zaman dulu-dulu ni..walau tak lahir lagi...

    ReplyDelete
  2. Alololo comel laa.. ai suka aplikasi ni.. comel-comel semua yang buat..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...