07 June, 2017

Kasut Si Burung Merpati

Kasut Si Burung Merpati | Tertarik nieyl baca artikel tentang terciptanya kasut si burung merpati ni, kalau sekali pandang memang ingat ianya adalah burung merpati yang asli.Dengan reka bentuknya, warna-warna yang digunakan memang seperti the real burung merpati. Tapi sejujurnya tak pula terfikir nak buat kasut seperti ini kan. Biasa kita tengok rekaan menggunakan kulit binatang sahaja, so ini adalah sangat unik.


Pereka terkenal dari Jepun yang dikenali sebagai Keiko Ohata telah mendapat idea mencipta kasut persis burung merpati asli kerana kecewa tidak dapat mendekati burung merpati dengan lebih dekat dan Keiko telah mereka kasut burung merpati supaya dia dapat berdiri sehampir mungkin dengan haiwan tersebut.

Jom tengok cara-cara membuat kasut burung merpati yang asli. teruja tengok gambar-gambar yang mempamerkan cara dia membuat dan mereka kasut tersebut.













Cantik kan?kalau sekali pandang memang nampak seperti real..nak satu boleh?hihihi...agak² kalau ada di Malaysia,korang nak beli dan pakai tak?-CARI


6 comments:

  1. Fuiyoo. Nampak real cam burung merpati.

    ReplyDelete
  2. cantik jugak ,tp kalau kotor menangis :p

    ReplyDelete
  3. Tak sangka kasut.
    Macam merpati betul.

    ReplyDelete
  4. Cantikkkknyee, berseni

    Jemput singgah ke blog killa ye 😘😘😘😘

    http://www.syakillaazam.my/tip-kesihatan/mengapa-orang-obesiti-tidak-berasa-kenyang/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)