12 April, 2017

Lunch di Assam House Putrajaya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Lunch di Assam House Putrajaya | Baru-baru ini nieyl bersama beberapa rakan sekerja di jemput oleh mantan boss nieyl 9 tahun yg lalu, pergi lunch together boss belanja..hihihi..Alhamdulillah, mantan boss dapat naik pangkat dan telah berhijrah ke Kementerian lain. Selamat Maju jaya boss!



Tempat lunch kali ini nieyl dengan kak naz pilih di Restoran Assam House Putrajaya ayer@8 , rasanya orang-orang yang tinggal area putrajaya ni tahu lah dekat mana restoran ni. Ini kali kedua nieyl lunch dekat sini. Biasanya kalau orang yang repeat makan tempat yang sama tu, mestilah tempat itu best dan sedap.


Makanan yang nieyl try rasa nama dia Black Pepper Seafood, dalam plate tu ada keropok, telur mata, nasi putih, sayur pak choy dan Seafood yang di masak black pepper tapi kalau korang first time mai restoran ni nieyl syorkan korang try dulu menu femes dia Assam Curry..memang terbaik..memang sedap. Masa first time datang, itulah yang nieyl order..memang tidak mengecewakan. 

Restoran Assam House sangat selesa, bersih dan kemas. Makanan pun kita tidak perlu nak tunggu lama sangat. Kalau sembang-sembang tu tup-tup sampai dah makanan kita tu. Kalau korang nak booking table pun boleh,just call sahaja. Kepada yang singgah putrajaya, tak tahu nak makan di mana, meh try Restoran Assam House!

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)