26 April, 2017

Chia Seed Pilihan Nieyl

Chia Seed Pilihan Nieyl | Bila umur setahun demi setahun meningkat, walaupun kulit dan wajah tidak mengambarkan usia nieyl tu, ada kesedaran untuk jalani kehidupan yang lebih sihat dari sebelum ini. Bukan sahaja mengambil makanan-makanan yang berkhasiat malah nieyl juga mengamalkan pengambilan beberapa supplement untuk terus kekal cergas dan sihat. 

Rasanya semua dah tahu, nieyl ambil supplement apa untuk turunkan berat badan dan selain dari produk shaklee, ada satu lagi produk yang banyak membantu nieyl dalam proses mengurangkan berat badan supaya tidak naik lagi dan lagi iaitu Chia Seed. Ala..ramai dah jual benda nie, dia biji warna hitam macam biji selasih.

Ada yang tanya sedap ke?yang pertamanya chia seed ini tiada warna,tiada bau dan tiada rasa. Dia rasa plain atau nuetral je..Biasanya nieyl amalkan ketika minum air kosong, tidak pun nieyl amalkan dalam makanan yang nieyl makan seperti contoh baru-baru ni nieyl try share kesedapan pisang bersama chia seed dengan En.Husband dan ayah. Elok je dieorang makan. itu tandanya sedap lah tu..


Korang jangan risau dari harga sebotol Chia Seed ini murah sahaja, sebotol tu boleh tahan berbulan-bulan bukan kita kena beli setiap bulan pun. Dah habis baru beli okay. Ok sebelum nieyl share dekat mana korang boleh dapatkan Chia seed yang sedap ini. Meh nieyl share sikit kebaikan Chia Seed ni.

💜CARA PALING BERKESAN DAN SELAMAT UNTUK BAKAR LEMAK💜
🔥Tak perlu berlapar, hari2 boleh makan nasi.
🔥Mudah disediakan semudah ABC.
🔥Organik dan Selamat digunakan.
🔥Sangat Berkesan dan Pantas.
🔥'Booster' utk kesihatan.
🔥Mampu mencegah penyakit kronik.
🔥Sumber tenaga harian.

➡Inilah produk berasaskan organik dari alam semulajadi yang diamalkan oleh masyarakat Amerika Selatan turun-temurun. "Superfood Organik ChiaSeed "
➡Hanya tabur ke dalam apa saja minuman/makanan mengikut citarasa dan kreativiti masing²

Boleh dapatkan Chia Seed :
whatsapp 010-8998720

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)