29 March, 2017

Lunch date with my kakak

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Lunch date with my kakak | Dalam dunia ni nieyl hanya ada 3 orang kakak yang sama mak dan ayah. Sekarang tinggal 2 sahaja sebab arwah kakak sulung nieyl telah pergi mengadap Ilahi pada tahun 2007. Alhamdulillah kakak-kakak yang tinggal ni kami very close each other. Walaupun perbezaan nieyl dengan kakak-kakak sangat jauh. 

Last week nieyl ambil cuti hari jumaat sebab kakak nieyl yang sorang nie minta ajar dia drive, actually dia dah lama dah ada lesen kereta dan moto. Cuma dia lebih kepada menunggang motosikal sebab mudahkan dia pergi kerja, pergi pasar dan tempat-tempat lain. So,sekarang dia nak belajar semula drive kereta.Alhamdulillah...setakat ini ada kemajuan dah drive cuma jalan raya yang sesak belum berani lagi..


Jumaat lepas, sempat bawa kakak pergi lunch dekat Secret Recipe sambil sembang-sembang adik beradik. Pastu bila kek sampai, terkejut kakak..sebab ada tulis happy birthday, birthday kakak sama bulan dengan nieyl. Walaupun dia jenis tak makan kek, bila adik dia belanja kek,habis kakak makan..hihihi...dan nieyl pun habiskan makanan yang kakak belanja tu..hihihihi... 
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. Wahhhh, happy birthday untuk kakak nieyl dan nieyl!:)

    ReplyDelete
  2. keluarga adalah harta yang sangat berharga buat kita..

    susah senang memang bersama mereka..

    jadi tahniah kerana sentiasa erat dan rapat

    p/s : salam perkenalan

    ReplyDelete
  3. Bestnyaa kakak duduk dekat. Kakak siqah duduk jauh, jumpa pun sesekali je.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)