28 March, 2017

Lazada Malaysia Big Baby Fair

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Selamat Petang!Nieyl nak share keceriaan dan keseronokan bersama bakal ibu atau ibu bapa yang mempunyai baby iaitu "BIG BABY FAIR LAZADA"..yeayyy!mesti korang suka kan. Kempen ini akan bermula pada 29 Mac sehingga 2 April 2017. Korang boleh menikmati tawaran yang istimewa dengan harga yang cukup-cukup best. Confirm korang shopping dengan hati yang sangat gembira!


Kalau Korang nak tahu, sempena kempen "Lazada Big Baby Fair" ini  ibu bapa dan bakal ibu berpeluang menikmati diskaun lebih 85% untuk pelbagai barangan seperti  lampin, baju  kanak-kanak serta kelengkapan bayi. Yang lagi bestnya pelbagai jenama terkemuka yang korang boleh dapatkan sepanjang kempen ini. Antaranya jenama tersebut ialah  Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan banyak lagi.Wah!tak sabarnya...

Ok yang keduanya nak bagitahu geng-geng blogger yang lain, kalau free meh la join sekali dengan nieyl contest Lazada Malaysia Big Baby Fair . Klik SINI untuk join okay... Seperti biasa jangan lupa menjawab 3 soalan wajib ok..

1. What favourite brand of diapers for your baby (or future baby)?
Merries - Design dan rupa - pembungkusan adalah menarik kerana mudah untuk dibuka melalui bahagian atas manakala lampin adalah sangat lembut dan sangat sesuai untuk baby new born dan ia juga melindungi kulit baby dari melecet.
Huggies - Mempunyai penyerapan yang baik dan besar. Ini bagus untuk mengelakkan kulit bayi menjadi ruam dan melecet .


2.What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)?
Sustagen - Susu Sustagen mengandungi Appetit Support Nutrient iaitu segala zat yang diperlukan untuk tumbesaran kanak-kanak. Appetit Support Nutrient adalah satu kombinasi kesemua nutrisi atau zat yang penting seperti Zinc,Iron,Folic Acid,Thiamine dan Bitamin B12.

3.Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children). 
Diapers for 2 my niece and my nephew ..Merries dan Huggies

So,korang jangan lupa okay start 29 Mac- 2 April 2017 "Lazada's Big Baby Fair" dan kepada blogger yang nak join contest big baby fair cepat-cepat bermula 27 Mac -2 April 2017 sahaja... Dan jangan lupa emelkan penyertaan korang di contest@lazada.com.my dengan  subject titled: Lazada Big Baby Fair Blogger Contest..

Good Luck!
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)