16 March, 2017

Kylie Lipstik dan Huda Beauty

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Kylie Lipstik dan Huda Beauty | Siapa yang ada follow Instagram dan Facebook nieyl, mesti perasan nieyl ada share gambar lipstik semalam. Ok first nieyl memang sangat jarang nak beli lipstik melainkan kalau betul-betul dah habis. Tapi kata orang awan itupun boleh berubah-ubah bentuk ini kan manusia kan. Ha..ha..ha... jadi, nieyl sedang berjinak-jinak mengumpul barang-barang kosmatik. 


Bila dah banyak macam ini memang rambang mata nak pilih yang mana berkenan di hati sebab kalau ikutkan kata nafsu ambil semua..ha..ha..ha.. Nieyl ambil satu sahaja lipstik stick liquid matte ini untuk nampak berkilat dan bersinar bibir tu. Lipstik liquid matte brand kylie.


Kemudian, sebelum ini nieyl pakai lipstik silky girl dan D'herb , ini sahaja nak try brand Huda Beaudy Matte Lipstick. Lipstik Huda Beauty ini pun sebenarnya banyak pilihan. Jujur cakap memang rambang mata nieyl nak pilih yang berkenan di hati.


Ok meh nak belanja 1 picture lepas pakai lipstik Matte Lipstick by HudaBeauty dan kemudian nieyl double dengan lipstik stick liquid matte by kylie...
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

  1. Cantik warna-warnanya..... susah untuk saya cari yang sesuai dgn bibir saya

    ReplyDelete
  2. elsa pakai yang brand kylie tu hikhik. tapi sebelum pakai elsa letak lip bulm sebab nak nampak kilat sikit bibir elsa\

    http://elsaalicious.blogspot.my/2017/03/alexa-rank-blog-elsaalicious-1.html

    ReplyDelete
  3. byk je brand lipstik skrg kan. pilih je mana nak. sy skrg cuma pakai lip balm and silkygirl matte je.

    http://www.eecashyaa.com/

    ReplyDelete
  4. CCL pun adda satu lipstik kylie ..tpi sebelum pkai ..ccl sapu vaseline dlu kt bibir ..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)