Adam dah besar

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Adam dah besar | Seronok rasanya bila ada anak yang membesar depan mata kita kan. Nieyl belum ada peluang itu lagi tapi tetap bersyukur sebab dikelilingi dengan anak-anak buah yang dah di anggap macam anak sendiri. Adam ini anak adik ipar nieyl, dari dia lahir sehingga kini dah setahun lebih umur dia, nieyl berpeluang melihat dia membesar.

Hari Ahad yang lepas, berkesempatan jaga ellsa sampai petang lepas tu bawa adam balik rumah sementara tunggu mummy dia balik kerja pukul9 mlm. Ya Allah rasa seronok sangat tau, sebab rumah tak pernah ada budak kan, rasa riuh la main dengan dia,pujuk dia makan. Walaupun sekejap tapi itulah nikmatnya...sekarang lagi rasa nak ada anak sendiri cepat...kena buat cepat ni..hahaha... InsyaÁllah... mudah-mudahan..doakan yaaa...Ameennn...
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

  1. Kejap je masa kan..hehehe..keletah diaorg ni kadang comel kadang geram je kan..kekeke...

    ReplyDelete
  2. comel babyyy. cubit pipi nanti baru tahu hikhik

    ReplyDelete
  3. Comel beby.... smoga membesar dengan sihat

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...