16 February, 2017

Jumpa Blogger Mamajue

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Jumpa Blogger Mamajue | Kita bukan blogger yang famous, kita hanyalah blogger suam-suam kuku je.So, nieyl memang suka ambil job yang atas talian sebab kekangan masa dan tempat sesuatu job itu berada di luar kawasan. Nieyl kenal-kenal blogger semua melalui blog masing², selalu komen-komen di blog dieorang, jadi untuk face to face pun bergantung kepada rezeki dan mungkin secara tidak sengaja..wah!gitu..

Siapa kenal dengan blogger mamajue?Nieyl lebih mesra panggil kak jue lah, actually nak bertemu tu atas dasar pembeli dengan penjual je,sebab kak jue berminat nak beli Lecithin Promo hari tu. So, at the same time nieyl kebetulan memang ada rumah abg nieyl ada buat makan-makan sikit so, kak jue minta location dan kita jumpa di depan apartment rumah abg nieyl.



Walaupun itu adalah first time jumpa, nieyl rasa macam dah lama pula kenal,maybe sebab selalu baca blog,so..very sporting person dan boleh jadi kawan bersembang. Nasib baik jumpa sekejao je,kalau tak memang duduk minum kopi dulu...anyway, thanks kak jue datang jumpa nieyl,so..InsyaÁllah nanti kita jumpa lagi okay..Semoga terus success dalam dunia blogger dan dalam apa juga yang dilakukan..👯




  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

  1. Kakak plan nak beli vivix Nieyl
    Kakak akak pun macam Nieyl juga jual produk shaklee.

    Kalau pembeli seorg blogger rasa seronok lebih:)

    ReplyDelete
  2. terkejut nama mama jue kat entri nieyl.. hehheeh insyaAllah nanti kita jumpa lagi..

    ReplyDelete
  3. wah..berniaga sambil mengeratkan silaturahim..:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)