Ujian Zuriat

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Bukan niat untuk meminta simpati..
sekadar menulis apa yang dirasakan..
Bukan mudah untuk menjadi wanita yang tabah..
adakalanya ketabahan seseorang itu sedikit sebanyak akan runtuh..
bila mendengar dan melihat sesuatu yg menyentuh naluri sebagai wanita..
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul kan Nieyl
    Kakak ada anak buah yg sehingga kini masih belum lagi mendapat kurniaan yg didambakan - dah masuk tahun ini 5 tahun dah.

    ReplyDelete
  2. Memang berat dengan ujian ni kan Nieyl..
    Mak andak encik suami akak dah 35 tahun kahwin pun tiada zuriat..
    Baru ni tergerak nak ambil anak angkat..
    Adik ipar akak pun dah hampir 6 tahun kahwin pun tak ada zuriat..
    Sedih juga yg sepupu sama baya dan sama kahwin..
    Anak yg sulong sudah bersekolah tadika..

    Sabar, Usaha dan tawakal ye nieyl..

    ReplyDelete
  3. takpe ..muda lagi kan? caiyok2! :)
    ada kawan ofis lepas 5 tahun kot tak pernah putus asa usaha..bila ada satu bulan tu, diorang stop kejap, terus lekat :)
    usaha, doa tawakal :)

    ReplyDelete
  4. Awak sabarlah Nieyl, ada hikmah yang tersirat yang Allah saja tau.. Saya pun berada sama situasi dengan awak.. =) be happy always..

    ReplyDelete
  5. Thanks nieyl for this post. I really need this..

    Ujian zuriat juga melanda diri siqah. Kita merancang Allah tentukan. Terkesan juga bila semua orang dah ada anak nanye. Kuatkan hati dan akal fikiran :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...