05 January, 2017

Menang Christmas Beauty Box Giveaway By Anil Wanina

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Menang Christmas Beauty Box Giveaway By Anil Wanina | Syukur Alhamdulillah, rezeki menang Giveaway penutup tahun 2016. Tak sangka pula menang sebab yang join pun ramai. Dan memang kebanyakkan contest atau giveaway yang nieyl join tu, just nak memberi sokongan kepada rakan² blogger, so..memang nieyl takkan tahu menang atau tidak, selalunya penganjur yang akan pm bagitahu...hihihi...

Time tahu nieyl salah seorang pemenang giveaway ni nieyl masih lagi bercuti hujung tahun lepas, so dapat whatsapp kata nieyl menang..♥ terkejut juga sebab cuti memang tak sempat buka blog. Tq penganjur ..muaaahhh!


cantik sangat kotak dia...macam tahu² je nieyl suka pink ngan purple..
kotak yang cantik ni boleh simpan buat tabung 2017..eh..hihihi

ada 6 item dalam kotak yang comel tu..
semuanya dari skin food..

Emulsi penghidratan yang mengandungi ekstrak yuja Goheung organik dan minyak untuk mengembalikan keseimbangan minyak kelembapan kulit.

Putih telur, diperkaya dengan albumin, menggalakkan kulit yang lebih tegang
 dan liang yang lebih kecil

emas tulen mengekalkan kulit yang sihat, firma dan lembap, memberikan kulit rasa menakjubkan lancar. Ekstrak kaviar mengandungi mineral yang kaya dan vitamin, dengan itu menggalakkan sintesis kolagen untuk menyuburkan kulit

yuja water serum by skinfood

Skin Food Avocado & Olive Lip Balm 

Aloe Vera Foaming Cleanser


Semoga tahun 2017 memberi lebih banyak rezeki, dan diberi kesihatan yang baik dan sentiasa ingat pada Allah swt dan menjadi manusia yang lebih baik..Ameen..

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

4 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)