24 January, 2017

Jom Shopping CNY dekat LAZADA

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Jom Shopping CNY dekat LAZADA | Hai korang, siapa yang ratu shopping online mesti tahu kan yang lazada ada buat promosi sempena tahun baru cina. Rambang mata nieyl dengan En.Husband nak pilih barang-barang dekat Lazada ni.. Kalau korang pun nak rambang mata macam nieyl, boleh pergi website Lazada sekarang atau klik sini .


Bila dah ke website Lazada, nieyl memang akan buat terus wishlist barang yang nieyl nak sangat beli untuk diri nieyl dan rumah nieyl. Sebabnya memang kebetulan sangat barang-barang yang nieyl pilih ini memang nieyl perlukan dalam masa yang terdekat ini. Korang nak tahu nieyl apa wishlist barang nieyl?jom tengok..

Samsung Galaxy J7 Prime(2016) 3GB+32GB Dual Sim LTE (Pink Gold)-Samsung Malaysia Warranty-Free Gift Worth 200
(normal : RM1599.00, now RM1199.00)

Kalau Lazada tak buat promosi pun nieyl memang nak beli handphone baru yang lebih besar dan lebih banyak GBnya. Almaklumlah nieyl biz part time yang memerlukan edit gambar yang banyak, lepas tu melancarkan lagi nieyl punya rutin harian.

SJ7000 Action Camera 2-inch LCD Wifi Waterproof Sports Cam Yellow (normal : RM399.00, now RM139.00)

Kenapa tidak ambil GOPRO?ala..nieyl nak beli yang biasa² sahaja sebab nieyl dah ada camera DSLR so, camera ini just nak bawa pergi travel kebetulan InsyaÁllah kalau tak ada apa² halangan nieyl plan nak pergi honeymoon bulan 3 nanti..so,sesuai sangatlah kan..hihihi..



Panasonic 1.0L Twin Jug Blender with Dry Mill MX-SM1031S
(normal : RM167.00, now RM137.00)

Nieyl dengan mak nieyl memang every weekend akan blender bawang putih,bawang merah, cili kering untuk buat stok seminggu memasak. jadi, penggunaan blender ini sangat penting dalam rumah nieyl. Sampaikan blender lama dah rosak, so dah alang-alang Lazada ni buat sale..masukkan terus dalam wishlist nieyl tu..hopefully,dapat lah beli nanti...
Panasonic Bayu 5 5-Blade 1400mm (56 inch) F-M14D5 WT (White) Ceiling Fan
(normal : RM387.00, now RM286.00)

Kipas ini nieyl dengan en.husband nak beli sebabnya, kipas rumah nieyl dekat ruang tamu dah rosak 2 sekali tau. So, last week dah ganti 1 sama jenama dan warna dengan kipas yang nieyl nak beli dekat Lazada ini. Nasib baik lazada buat promosi tau,sebab harga dia lebih murah. 

100% Original Tupperware Rice Smart Rice Dispenser 1x10L Red
(normal : RM308.00, now RM256.00)

Sekarang ni nieyl punya tempat beras ,nieyl letak dalam bekas dan almari. Jadi, nieyl nak beli bekas ni sebab nieyl nak letak atas table top..ha...cantik je letak dekat atas kan, mak nak ambil pun senang tak perlu lagi nak tunduk-tunduk.masuk terus dalam wishlist..

Ha..cukuplah 5 item tu,lagi banyak nanti..lagi susah nak dapatkan..nieyl berharap sangat dengan penuh harapan, dalam tahun ini nieyl dapat ke semua item tu ya....😉

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

  1. Wah, hebat promosi LAZADA ni.
    Semoga apa yang dihajatkan tercapai.

    ReplyDelete
  2. nanti waktu kat honeymoon tu boleh maik gambar dlm air ... camera tu waterproof kot .. nk pi mana ni ???

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)