19 December, 2016

Jatuh Cinta Dengan GVC

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Jatuh Cinta Dengan GVC | Hai korang!selamat bekerja di hari isnin ya...rasanya hari ini tak sempat nak monday blues sangat kan..banyak kerja yang menanti. First sekali kalau nieyl ada benda yang baik yang best, mesti tak sabar nak share dengan korang. Bak kata orang lama-lama benda yang baik jangan di tangguhkan..tak gitu?

Apa GVC tu? GVC tu adalah singkatan bagi GOOD VIRTUES CO. Nieyl memang ada 2 masalah tentang rambut, yang pertamanya kelemumur dan rambut gugur. Mungkin sebab syampu tidak sesuai. So, nieyl try syampu Anti-Kelemumur GVC dalam masa sebulan Alhamdulillah..Hasilnya tersangat bagus.

Sebabnya GVC ini ada bahan menulenkan organik Habbatus Sauda Oil (Organic Black Seed Oil) untuk menyahtoksik rambut. Selain dari itu ianya membantu menghapuskan dan mencegah kemunculan semula kelemumur, manakala campuran Maca Root semulajadi ekstrak dan Vitamin B5 menguatkan folikel untuk mengurangkan keguguran rambut.

Yang paling penting sekali wangi sangat lepas cuci rambut. Bau dia sangat lembut. So, korang kalau ada masalah macam nieyl, maybe boleh try juga..pasti korang pun jatuh cinta... Harga sebotol dalam RM26.60 700ml boleh cari dekat watson 😃

abaikan si mieka tu, mama nak snap dia pun sibuk..

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

3 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)