15 December, 2016

Burger Prosperity McDonald's Kembali Lagi yeay!

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 



Burger Prosperity McDonald's Kembali Lagi yeay! | Bila iklan Prosperity dekat Tv, terngaga mulut sekejap..hahaha..dan tersangatlah teruja sebabnya Burger Prosperity hanya ada di McDonald's masa terhad sahaja, setahun sekali sahaja so bila dah kembali tu rasa i have to go...tapi sampai hari ini tak lepas lagi lalu dekat Mcdonald's tu..hahaha..


Apa yang bestnya adalah tahun ini Burger Prosperity Daging dan Ayam ditawarkan pada waktu yang sama..WOW!bestnya pilihan nieyl biasanya adalah daging. Nieyl jarang makan Burger Ayam.  Dan kalau korang nak tahu, Burger Prosperity ini telah menawan seluruh rakyat Malaysia sejak 24tahun yang lalu bermakna ketika umur nieyl 4 thn Burger Prosperity ni dah ada rupanya..lamanyaaa..


Untuk lebih kepuasan, korang boleh order Double Prosperity Burger, dimana dua kepingan daging dalam satu hidangan.wah!puas makan nie kalau 2 keping daging sekali makan. Ala..relax lah bukan selalu dapat makan Burger Prosperity ni kan..Masa-masa tertentu je pun..



Sama juga hidangan yang lepas,burger Prosperity dilengkapkan dengan kentang twister dan McFizz yang sejuk. Dan berita baik, korang juga boleh order pencuci mulut yang sangat eksklusif iaitu Hot Cakes dan Groovy Lime.


Kedua-dua pencuci mulut ini hanya boleh dinikmati dalam masa terhad juga ,bersempena dengan promosi Prosperity Burger. So,jangan ketinggalan merasainya okay!


Selain dari itu, kalau sesiapa ada ternampak gambar di atas ini, ok nak bagitahu ini adalah pencuci mulut terbaru dari Mcdonald's untuk hidangan di McCafe. Nampak gambar memang menggoda betul kan..

Apa tunggu lagi, jangan lupa dapatkan Burger Prosperity..yumyum... :)

  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

5 comments:

  1. Kalau tengok gambar memang kalau boleh semua nak dirasa
    Tapi bila dah rasa baru tahu kan..

    ReplyDelete
  2. pergh !!! walaupun dah banyak kali makan.. tengok gambar nih terus rasa terliur LAGIK !! lain macam tau..

    ReplyDelete
  3. reese's cheese cake tu nmpk menarik..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)