15 November, 2016

Selesai satu lagi Event Hujung Tahun

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 

Selesai satu lagi Event Hujung Tahun | Sebelum itu, sorry sebab rasa kebelakangan nie blog macam suram sikit. Apa yang nieyl boleh share,doakan kesihatan nieyl kembali seperti sedia kala ya.. Orang kata kalau kita tak happy, macam mana kita nak happykan orang lain.. So,hari ini nieyl nak share event akhir tahun yang last week baru berlangsung, Bahagian nieyl jadi host untuk majlis perhimpunan bulan November.

Selama 7 tahun dekat bahagian nie, kadang² rasa kagum dengan mereka-mereka yang sebalik tabir sebabnya walaupun sibuk dengan urusan hakiki lagi-lagi hujung tahun faham-faham jelah kan, tapi almost perfect semuanya berjalan dengan lancar..Alhamdulillah...


Kaunter pendaftaran, sebelum tu nak share thema kitaorang time tu rona hijau,so..pakai apa sahaja pakaian asalkan ada warna hijau bagi wanita. Adoi..i dont like orang ambik gambar candid sebab sometime candid cantik sometime candid sangat buruk..hahaha,,yang ini nasib baik ok laaahh..boleh laaaa... :P 


Lupa nak bagitahu, tahun ini tema yang di pilih Teknologi hijau, jadinya lagu yang paling sesuai adalah lagu Hijau dari Dato Zainal Abidin..



Salah satu cabaran bila jadi host perhimpunan bulan di akhir tahun adalah kehadiran. Tapi Alhamdulillah penuh auditorium tiada langsung tempat kosong, masih ada juga yang berdiri.

Di kawasan luar auditorium pula ada sediakan beberapa booth yang berkaitan dengan teknologi hijau.


 Ada booth Suruhanjaya tenaga.


Booth JPA4U


Booth KeTTHA


myHRMIS mobile


Ini lah mereka yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan majlis perhimpunan sehingga berjaya.. Tahniah!


"Teamwork "
coming together is a beginning
keeping together is progress
working together is success
  Sign Blog photo sign blog_zps0lh8t4jo.png

6 comments:

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen serta ziarah blog yg tak seberapa ini..:)